Menjador

Novetats en el projecte "Tastet" del menjador

Informar-vos que aquesta setmana iniciem el projecte "Tastet" del menjador, i que ho farem amb novetats.

Fins ara el "Tastet" servia per presentar als infants nous aliments i formes de cocció. Consistia en petites racions d'un plat elaborat pel cuiner que els infants podien decidir tastar o no.

Enguany volem anar una mica més enllà i fer partícips als infants. Així, l'alumnat de 6è i de P5 esdevindran cuiners durant un dia, elaborant un plat que després presentaran a la resta d'usuaris del servei de menjador.

Els primers en fer-ho seran els alumnes de 6è, que aquest dimecres 11 d'octubre ens convidaran a tastar una pizza de verdures. Desitgem que tinguin èxit i que la pizza agradi a tothom.

Obres a l'Aula d'Audiovisuals

Aquest estiu es van iniciar les obres per reformar i dotar a l'escola d'un nou recurs. L'aula d'audiovisuals canviarà de nom i de funció, esdevenint "l'aula polivalent", un espai multifuncional on dur a terme multitud d'activitats.

Les actuacions es van iniciar al juny, moment en que es va buidar l'aula; van continuar al setembre, quan es va fer la intervenció més important; i culminarà aquest mes d'octubre amb la decoració i la instal·lació del mobiliari, l'equipament i els equips informàtics.

Esperem que els infants de l'escola puguin gaudir d'aquest nou equipament ben aviat.

Termini de les Devolucions de les Absències Degudament Notificades

Dimarts 20 finalitza el termini per dur a terme l'abonament corresponent a les absències degudament notificades dels mesos de setembre de 2016 al maig de 2017. Per fer efectiu l'abonament cal presentar el document "Devolució de l'import dels dies d'absència al menjador escolar"que es va lliura fa uns dies a les famílies i passar pel despatx del servei de menjador per recollir l'import de 9 a 10h del mateix dimarts.

Posteriorment, del 26 al 28 de juny es procedirà a fer efectiu l'abonament de les absències del mes de juny.

Subscripció a aquest canal RSS