Menjador

Horari d´atenció del servei menjador setmana del 11 al 15 de Desembre

Horari d´atenció servei menjador setmana del 11 al 15 de Desembre:

Dilluns i Divendres de 9h a 10h

Dimarts 12 de Desembre de 16h a 16.45h

JLIB_HTML_CLOAKING

Tastet de Novembre del 2017 - Tartaleta de full farcida de crema de boniato i patata

Avui 6é ha fet amb moltes ganes e ilusió el Tastet de Novembre, una tartaleta de full farcida de boniato i patata.

Us deixem la recepta per si la voleu fer a casa:

INGREDIENTS PER A 10 PERSONES:  2 Bonitatos / 6 Patates mitjanes / Puré de patates de cops per espessar la crema / 10 Tartaletes de full

ELABORACIÓ:

1- Pelem un boniato i les patates.

2- Tallem el boniato a daus grans i bullim amb la patata.

3- Quan estigui el boniato tendre, triturem tot amb un turmix.

4- Passem per el colador. Nota: si la crema està molt líquida, espessem amb puré de patates.

5- Introduïm un grapat de sal.

6- Omplim les tartaletes amb l´ajuda d´una cullereta

7- Buscar recipient per presentació.

Novetats en el projecte "Tastet" del menjador

Informar-vos que aquesta setmana iniciem el projecte "Tastet" del menjador, i que ho farem amb novetats.

Fins ara el "Tastet" servia per presentar als infants nous aliments i formes de cocció. Consistia en petites racions d'un plat elaborat pel cuiner que els infants podien decidir tastar o no.

Enguany volem anar una mica més enllà i fer partícips als infants. Així, l'alumnat de 6è i de P5 esdevindran cuiners durant un dia, elaborant un plat que després presentaran a la resta d'usuaris del servei de menjador.

Els primers en fer-ho seran els alumnes de 6è, que aquest dimecres 11 d'octubre ens convidaran a tastar una pizza de verdures. Desitgem que tinguin èxit i que la pizza agradi a tothom.

Obres a l'Aula d'Audiovisuals

Aquest estiu es van iniciar les obres per reformar i dotar a l'escola d'un nou recurs. L'aula d'audiovisuals canviarà de nom i de funció, esdevenint "l'aula polivalent", un espai multifuncional on dur a terme multitud d'activitats.

Les actuacions es van iniciar al juny, moment en que es va buidar l'aula; van continuar al setembre, quan es va fer la intervenció més important; i culminarà aquest mes d'octubre amb la decoració i la instal·lació del mobiliari, l'equipament i els equips informàtics.

Esperem que els infants de l'escola puguin gaudir d'aquest nou equipament ben aviat.

Subscripció a aquest canal RSS