Treballem amb el Google Classroom

Aquest curs comencem a treballar una nova eina al Cicle Superior: "Google Classroom", una eina més de Google Apps for Education.

Com ja sabeu els alumnes a partir de 5è tenen correu propi amb el domini @escolacaixa.cat . D'aquesta manera cada alumne comença a fer servir aquesta eina per fer petits treballs i anar aprenent a fer servir les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC). Per seguir amb el treballs de les TAC a l'aula i aquest curs incorporem el treball de Google Classroom, una plataforma d'interacció mestre-alumne per fer treballs.

En el primer treball hem començat a complementar el treball d'aula de l'àrea de Socials. Treballem dades de demografia i aprenem a tractar dades estadístiques en taules i gràfics.

Aquesta setmana donarem el paper i l'autorització pels alumnes de 5è per donar-se d'alta al servei de Google Apps for Education.