Recull informatiu del curs 2019/20

Aquest dimecres a la tarda hem lliurat als alumnes del Centre el Recull Informatiu. En aquest document hi podreu trobar informació útil sobre el funcionament de l’Escola al llarg d’aquest curs: dades de contacte, calendari, normativa, autoritzacions...

El document conté a l'annex 2 autoritzacions. Us expliquem, tot seguit, quines són i perquè són importants.

El full de comunicats d’al·lèrgies o intoleràncies només cal que el porteu les famílies que no ho teniu registrat al Centre o si hi ha canvis.

El full d’administració de medicaments cal que el conserveu per fer-vos fotocòpies per si durant el curs us trobeu amb la necessitat de fer-lo servir.

Com a novetat d'aquest curs hem posat un full on es demana a les famílies que ens facilitin el correu electrònic. Volem actualitzar la nostra base de dades per a començar a implementar un nou sistema de comunicació més àgil. A les reunions d'inici de curs ja us informarem d'aquesta novetat.

Als alumnes de Cicle Mitjà i Superior hem afegit l'autorització de marxar sols a casa per aquelles famílies que doneu permís als vostres fills per poder sortir sols a les 12:30 o a les 16:30.

És important que guardeu aquest document durant tot el curs. El podeu descarregar sempre que vulgueu de la pàgina web:

Descarrega en format PDF clickant aquí