Festa de fi de curs 2018/19

Aquest divendres 21 de juny ha estat el darrer dia del curs 2018/19 i hem celebrat la tradicional festa de fi de curs.

La festa ha consistit en diversos jocs repartits pel pati i per altres espais de l’escola com els porxos, el gimnàs i el menjadors. Els jocs han estat preparats i dinamitzats pels mestres amb l’ajuda dels alumnes de sisè que han viscut el seu últim dia a l'Escola d'una manera molt especial.

El dimecres 19 de juny els alumnes de sisè van dedicar bona part del matí a realitzar els cartells de les proves. El divendres 12 de juny a les 9 del matí els mestres de la comissió de festes s'han encarregat de posar a punt el pati per a l'activitat. A les 10 hem esmorzat i a les 10:30 hem començat la festa dels jocs. S'han fet diverses activitats d'aigua per poder suportar millor la calor que feia.

La festa ha durat fins a les 12:00. Aleshores ens hem relaxat prenent un gelat. Per acabar la festa hem fet un petit homenatge a la nostra directora, la Carme que es jubila després de més de 20 anys a l'Escola. Els alumnes i mestres li han cantat una cançó: "Compta amb mi". Ha estat un moment molt emotiu.

A les 13h ha estat el moment de marxar i iniciar unes merescudes vacances d'estiu.