Llibres de text pel curs 2019/20

Tot seguit us donem tota la informació relacionada amb la compra de llibres del curs 2019/20.

Llibres pel curs 2019/20

Llista de llibres d’educació infantil en PDF

Llista de llibres d’educació primària en PDF

A la llista hi trobareu especificat quins llibres es poden reutilitzar, quins no i quins llibres són nous i, per tant, no els trobareu al mercallibre.

Mercallibre

L’AMPA torna a convocar el Mercallibre amb la finalitat de reutilitzar els llibres que es puguin reciclar. Adjuntem els llistat dels llibres pel curs 2018-2019 on podreu veure quins es poden reutilitzar. Les famílies que ho desitgin els podran vendre/comprar/intercanviar el dia 25 de juny en horari de 17:15 a 18:15.

Normativa del “ Mercallibre”

1. L’ AMPA en cap cas es fa responsable d’aquesta compravenda entre les famílies. Només és organitzadora del “Mercallibre”.

2. Les famílies són les responsables de revisar l’estat dels llibres i el codi ISBN que els identifica abans de la compra.

3. Per tal d’evitar la competència entre famílies, l’AMPA marca un preu per llibre en funció del seu estat. Aquest import restarà a criteri entre el comprador i el venedor, però anirà al voltant de 10€ pels llibres en bon estat i sense subratllar, 5€ pels més desgastats o guixats i 2€ pels de lectura.

4. El Mercallibre tindrà lloc al pati de l’escola. L’entrada i sortida es farà per la porta d’accés del carrer Agricultura/Gran Via, la de la rampa.

Aquelles famílies que no estiguin interessades en la compra-venda però vulguin participar del projecte de reutilització deixant en dipòsit de l’AMPA els llibres que ja no utilitzaran els seus fills, ho podran fer el mateix dia del Mercallibre deixant-los en un lloc que es destinarà a tal efecte. L’AMPA intentarà, en funció dels llibres que es recullin, fer un dipòsit per poder continuar amb el projecte de reciclatge.

Compra de llibres pel curs 2018/19

Aquest any continuem amb el mateix proveïdor de llibres,  la empresa LlibresText, S.L.. Podeu consultar l’import dels llibres al blog de l’AMPA (https://blogampalacaixa.wordpress.com/)

Si sou socis de l’AMPA  us beneficiareu d’un 5% en infantil i lectura (màxim permès per la llei) i d’un 15% a la resta de llibres.

La quota del AMPA  serà de 30€ i es pagarà juntament amb la compra de llibres per gaudir d’aquest descompte.

Modalitats de compra

Modalitat 1: 28 de juny  compra presencial a l’escola de 9:00-14:00 i de 15:30-17:00h. IMPORTANT: en cas d’estar interessats en aquesta opció, agrairem que ompliu el paper inferior per fer la pre-reserva i el poseu a la bústia de l’AMPA fins el dia 13 de juny o envieu un mail a JLIB_HTML_CLOAKING . Si no NO ES GARANTEIX QUE POGUEU COMPRAR ELS LLIBRES.

Modalitat 2: Via on-line del 3 al 13 de juliol. En aquest cas, els llibres es lliuraran a l’aula corresponent el primer dia d'Escola.

Reserva de llibres

Passos a seguir per fer la reserva de llibres:

1.- Entrar a la pàgina web  www.llibrestext.com

2.- Accedir a la pestanya “alumnes” (part superior de la pàgina web). S´obrirà una pantalla on demana el “número facilitat pel centre“. El número és 19650

3.- Clicar “nou usuari“ per poder-vos registrar i empleneu les dades sol·licitades o entreu a “usuari ja registrat” en cas que vulgueu consultar dades o fer una nova reserva.

4.-Un cop registrats, posar el nom de l’alumne/a  i triar el curs que es  realitzarà, clicar a “alta nova reserva”.

5.-S´obrirà el llistat de llibres del curs triat. Podreu escollir els que necessiteu. Fent clic sobre la descripció, veureu la foto. Un cop feta la tria, assegureu-vos que és correcta. Podeu modificar la reserva abans de fer la confirmació i acceptar.

6.-Triar la forma de pagament. En aquesta última opció podeu triar fraccionar-lo en dues vegades (juliol i agost). Un cop triat, rebreu un correu informant-vos de la vostra reserva. Les reserves que es facin amb codi de barres o transferència  trigaran entre 24 i 48 hores en aparèixer confirmades.

NOTA: Per fer devolucions o comunicar una incidència haureu de seguir els passos que trobareu a la pestanya devolució/incidència. Aquestes es podran fer en un termini de 15 dies. Més tard no s’admetran devolucions.

Si en el moment de la recepció, en l’albarà de continguts trobeu que us notifiquen que hi ha un llibre pendent, aquest el rebreu directament al centre.

Per a dubtes, podeu contactar amb LLIBRES TEXT S.L.  a través del correu o telèfon: JLIB_HTML_CLOAKING o telèfon. 972527427 (tenint a mà el número de reserva).

Per aclarir qualsevol dubte ho podeu fer a través del mail de l´AMPA: JLIB_HTML_CLOAKING