Sortida de 5è a la Festa d'Educació Viària

Després de diverses setmanes treballant l'Educació Viària, els alumnes de 5è han anat al Fòrum ha viure la festa de cloenda que organitzava la Guàrdia Urbana aquest dijous 23 de maig.

De bon matí els alumnes i mestres han agafat el metro en direcció al fòrum, un cop han arribar allà han pogut veure totes les sorpreses: de casetes amb diferents tipus de jocs, han gaudit d’exhibicions de gossos ensinistrats, circuit de bicicletes, recorregut amb motocicletes... A part de gaudir i aprendre fent les activitats, a mesura que anaven realitzant l’itinerari, els alumnes anaven adquirint regals i sorpreses (samarretes, gorres, fotografies…).

Després de tanta activitat, ha estat hora de dinar i descansar una mica. Amb les piles carregades han tornat cap a l'Escola satisfets pel gran dia viscut.