Els alumnes de P4 fan pa

Els alumnes de P4 en aquest ha fet pa amb les seves pròpies mans, us expliquem com ho ha fet.

Els materials de llengua ens proposaven completar una seqüència on es representava l’elaboració del pa, així que hem pensat que la millor forma de presentar-ho era fer nosaltres pa. Però la classe no és una cuina i no disposem de tots els electrodomèstics així que hem hagut de fer pa cuit al microones. Com heu vist és un pa blanc, sense torrar i per consumir al moment, ja que es seca ràpid.

L’experiència ha estat molt gratificant. Hem seguit una recepta i ens ha sortit el pa!. A alguns ens ha agradat molt i hem repetit, a altres no tant, però ens ho hem passat molt bé fent-ho i hem conegut diferents ingredients i estris. També ha estat una nova experiència amassar.