Dimarts 23 d'abril comença el tercer trimestre

Aquest dimarts es reprenen les classes després de les vacances de Setmana Santa. El 3r trimestre començarà el 23 d’abril i acabarà el divendres 21 de juny. Tot seguit, us fem un resum  de les activitats destacades del trimestre:

Sortides

Al tercer trimestre, amb l’arribada del bon temps tots els cursos aprofiten per fer diverses sortides. La primera sortida de totes és aquest el dimarts 30 d'abril. Els alumnes de Cicle Superior aniran a la Mar Bella ha realitzar una activitat d'Educació Física. Aquell mateix dia es faran les obres de teatre de l'English Day.

Proves de Competències Bàsiques

Els dies 7, 8 i 9 de maig, els alumnes de 6è realitzen les proves de competències bàsiques. Aquest any la prova durarà tres dies enlloc de dos ja que també es farà prova de coneixement del medi natural. També recordem els alumnes de sisè han d’estar pendents al procés de inscripció a l’Institut de secundària. Amb les preinscripcions ja entregades durant aquest tercer trimestre sortiran les adjudicacions i un cop siguin definitives caldrà fer la matrícula.

Jornada Intensiva

El dimarts 11 de juny comença la jornada intensiva. L’horari lectiu des d’aleshores fins al darrer dia de curs serà de 9 a 13h. Els alumnes de menjador sortiran a les 15:30.

Dies festius

El trimestre té dos dies festiu. Primer tenim el dimecres 1 de maig que és el dia del treballador. L'altre dia festiu serà el dilluns 10 de juny (Segona Pasqua).

Altres

Aquest tercer trimestre també tenim la festa de Sant Jordi, l’English Day i la festa de comiat de curs. Els alumnes de P5 i els alumnes de 6è, que finalitzen etapa, tindran unes festes de comiats ben especials el divendres 14 de juny. A més a més, les activitats extraescolars faran la seva festa de cloenda. Totes les novetats que vagin sortint us les oferirem a la pàgina web.

Recordatori: resguard de les notes

Aprofitem per recordar-vos que els alumnes de primària han de portar el resguard de les notes de la segona avaluació signat i l’han de lliurar al seu tutor/a.