Mercat d'Intercanvi per tancar la Setmana Cultural

El divendres 1 de març vam fer un Mercat d'Intercanvi per tancar la Setmana Cultural del Mercat.

Un cop els mestres van col3locar en paradetes els objectes que havien portat els alumnes durant el mes de febrer, vam donar per iniciat el mercat que constava de 14 paradetes on hi havia tres tipus de productes: llibres, joguines i roba. El mercat es va organitzar en tres torns. Al primer torn van comprar els alumnes d'Infantil i els de Cicle Superior, que van acompanyar als seus fillols a fer la compra. Al segon torn va comprar Cicle Inicial i al darrer ho va fer Cicle Mitjà. Els botiguers van ser els alumnes de 6è.

A l'àlbum de fotos que teniu a continuació podeu veure les millors imatges d'aquell matí. També us oferim un vídeo on alguns alumnes de 6è ens expliquen el funcionament del mercat.

Mercat d'intercanvi from Escola la caixa on Vimeo.