Informació sobre la vaga (21/2/2019)

Davant la convocatòria de vaga del dia 21 de febrer, us fem arribar la informació de com pot afectar aquest dia al funcionament del nostre centre.

Pel que fa al professorat  aproximadament un 40 % de la plantilla de mestres farà vaga. Això afectarà a que aquest dia no es farà reforç de SEP (2n i 6è de 8’30 a 9) i tampoc  es portarà a terme l’activitat acadèmica d’un dia normal. Els alumnes seran atesos pel professorat que assisteixi a treballar.

En horari de menjador de 12’30 a 15 h. La vaga la seguiran aproximadament un 25 % dels monitors. Us agrairíem que informeu si els vostres fills no faran ús d’aquest servei aquest dia.

L’acollida matinal funcionarà amb normalitat. Pel que fa a l’horari de tarda, s’atendrà als alumnes però pot afectar al desenvolupament normal d’algunes de les activitats extraescolars.