L'Escola organitzarà un mercat de segona mà per la Setmana Cultural

Com cada curs l’Escola celebra la Setmana Cultural durant el segon trimestre treballant de manera interdisciplinar un mateix centre d’interès. Enguany treballarem el mercat.

Una de les diverses activitats que farem serà la realització d’un mercat de segona mà. Sovint llencem moltes coses que es podrien tornar a fer servir: llibres que ja hem llegit, rob a que ens ha quedat petita, jocs que ja ens sabem de memòria... Quina millor manera d’aprofitar-les que compartir-les amb els companys tot fent un mercat.

Per poder realitzar el mercat us volíem demanar la vostra col·laboració. És molt senzill. Cada alumne ha de portar un objecte els dies previs a la setmana cultural. Us resolem els dubtes:

Què es pot portar?

• Llibres
  • Joguines i jocs
  • Roba i complements

Quan s’ha de portar?

Entre el 6 i el 20 de febrer.

A qui se li ha de donar?

Cada alumne li donarà l’objecte que porti al seu tutor.

Important!

• S’han de portar objectes en bon estat. Cal pensar que un altre alumne li donarà un segon ús, així que s’ha de poder fer servir.
  • Només cal portar un objecte. Segur que molts tindreu més d’un objecte a intercanviar, però penseu que a l’Escola són molts alumnes i que gestionar tants objectes és complicat.

A través de la pàgina web i de les portes obertes us mostrarem el mercat que farem entre alumnes i mestres.