Els alumnes de 6è aniran a visitar els IES adscrits

Us fem arribar els fulls amb les dates de jornades de portes obertes dels dos instituts adscrits a l’escola: Infanta Isabel d’Aragó i Joan d’Àustria, perquè els visiteu i pregunteu tots els dubtes que us calgui aclarir.

Els vostres fills/es visitaran els dos instituts el proper dimecres 20 de febrer al matí, acompanyats dels seus tutors.

Al mateix temps els pares i mares podeu anar a visitar els instituts amb els vostres fills en les dates següents:

IES Infanta Isabel d’Aragó:

• Dimecres 20 de febrer a les 18h
  • Diumenge 24 de febrer a les 10h

IES Joan d’Àustria:

• Dimarts 19 de març a les 18:30
  • Dissabte 23 de març a les 11h

La preinscripció pel curs 2018/19 serà entre els dies 29 de març i 9 d’abril, ambdós inclosos. En aquelles dates haureu d’entregar el full de preinscripció degudament omplert a l’Institut que poseu en primera opció. Per qualsevol dubte podeu preguntar als tutors o a direcció.