Sortida de 6è al Parc Científic de Barcelona

El divendres 18 de gener els alumnes de 6è han visitat el Parc Científic de Barcelona per treballar el funcionament d'un laboratori de Biomedicina.

La sortida s'ha realitzat amb metro. Un cop hem arribat al Parc Científic ens han presentat com és la feina que fan al laboratoris. Just després hem fet un taller d'observació pel microoscopi on hem pogut veure mosques de ben aprop, per descobrir que el 60% de l'ADN de les mosques és igual al nostre i que són molt útils per a la recerca biomèdica. Posteriorment hem visitat diverses sales del Parc Científic on hem pogut veure les màquines i eines de treball habitual dels científics. També hem vist les dutxes per desinfectar-se. Ens han ensenyat diversos vídeos d'experiments en investigació.

Un cop acabada la sortida, al migdia hem tornat a l'Escola, ja que a la tarda tocarà fer classe de Valors i de Religió. La propera sortida de 6è serà per la setmana cultural.