L'últim dia del primer trimestre a Cicle Superior

El darrer dia del primer trimestre al Cicle Superior l'hem dedicat a fer diverses activitats lúdiques per gaudir d'un dia plegats i fer pinya.

A la primera part del dia la dediquem als Jocs de taula. L'objectiu dels mestres del Cicle és abans del Nadal, un període on els infants reben molts regals, donar a conèixer els Jocs de taula i promocionar el seu ús com una eina per a la diversió i a la vegada com una possibilitat d'aprendre i relacionar-se amb els altres. Els mestres volem que els alumnes coneguin diversos tipus de Jocs així que els alumnes van passant per diferents espais on hi ha jocs de diverses tipologies des del més tradicionals fins als més novedosos.

A l'hora del pati com tots els altres cicles del Centre esmorzem xocolata amb xurros oferts pel servei de menjador de l'Escola. Després del pati cada grup-classe ha realitzat el també ja tradicional amic invisible. Per últim, una mica abans de les 13h els tutors han acomiadat el trimestre i han repartit les postals de Nadal i altres treballs manuals i, com no, també han repartit les notes de la primera avaluació. Ara és el moment de descansar per trobar...