Organització del Festival de Nadal 2018

En aquestes dates iniciem la preparació de la festa de Nadal amb la que acomiadem el primer trimestre. Amb la intenció de compartir-lo amb vosaltres i de facilitar-vos l’organització familiar, us avancem algunes informacions.

DIJOUS 20 DE DESEMBRE: CONCERT DE NADALES

Degut a l’aforament de la Sala d’Actes, el Festival es farà en tres torns.

• Familiars d’Educació Infantil (P3, P4, i P5) a les 9h.
  • Familiars de Primer, Segon i Tercer a les 11h.
  • Familiars de Quart, Cinquè i Sisè a les 15h.

Aquest dia cal que els nens i nenes vinguin mudats per l’ocasió amb:

Samarreta o camisa blanca i pantalons o faldilla negra (o molt fosc) i sabates negres de P3 a 5è. Els alumnes de 6è hauran de portar una samarreta vermella que no tingui dibuixos ni lletres i pantalons negres (o el més foscos possible).

ENTRADES: Es reparteixen dues entrades per família i torn.

DIJOUS 13 DE DESEMBRE de 16.30h a 17.30h. L’AMPA organitza l’intercanvi d’entrades per a aquelles famílies que no us vagi bé el torn que teniu adjudicat. Podreu accedir per la porta groga d’entrada al pati. Aquelles famílies que no pugueu intercanviar les entrades o necessiteu alguna entrada de més us podeu posar en contacta amb direcció.

Demanem si us plau que, si alguna família no pot venir o no necessita d’alguna entrada, la cedeixi al centre per tal de poder disposar de més quantitat d’entrades per fer l’intercanvi i que aquestes entrades les aprofitin d’altres famílies.

DIVENDRES 21 DE DESEMBRE

No cal portar l’esmorzar, ALIMENTART, l’empresa de menjador, ens convida a XOCOLATA AMB XURROS.

També volem recordar-vos que el 21 de desembre, darrer dia de curs del primer trimestre, l’horari serà de 9 a 13h. Per a tots els nens i nenes de l’escola.

Els alumnes que utilitzin el menjador escolar sortiran a les 15:30h. Aquest dia no hi haurà activitats extraescolars.

Un cop més agraïm la vostra col·laboració. Bones festes i ens tornem a veure el proper dimarts 8 de gener de 2018.