Festa de Santa Cecília 2018

Aquest dijous 22 de novembre, hem decidit celebrar la festa de Santa Cecília, la patrona de la música, tot fent diverses activitats musicals.

Al matí hem fet uns tallers per aprendre a tocar els instruments de percussió. Ho han fet tots els alumnes de l’escola des de P3 fins a 6è. Els tallers de primària incloïen la preparació d’una petita actuació de batucada que us presentarem després. Els alumnes d’Infantil han fet tres tallers per conèixer la percussió. Han descobert com s’expandeix l’ona del so a través d’activitats amb pintura. També han aprés els noms dels instruments i els han pogut tocar.

A la tarda hem baixat al pati a fer les actuacions que havia preparat cada cicle. Moltes famílies ens han vingut a veure i han omplert les grades de gom a gom. Cada actuació tenia un ritme diferent, el  Cicle Inicial ha fet el ritme típic d’una marxa, Cicle Mitjà ha tocat la base rítmica de la cançó de “El matador” i Cicle Superior ha portat a escena la base típica d’una cançó de rock.