Els alumnes de cicle mitjà juguen a críquet

Els alumnes de cicle mitjà de la nostra escola han començat la Unitat Didàctica d'Educació Física on aprendran a jugar al críquet.

El críquet és un esport que guarda similituds amb el beisbol, ja que consisteix a colpejar una pilota i sumar punts, tot i que té forces diferències (mida i forma del bat, tipus de cursa, mida del camp, nombre de jugadors, etc.)

Els nens i nenes que han pogut conèixer aquest esport comenten que ha estat molt divertit però que és força difícil encertar amb el bat, però que mitjançant la pràctica i esforçant-se molt han aconseguit donar-li a la pilota cada cop més fort.

L'objectiu d'aquesta proposta és aprendre esports no tan coneguts i aprofitar la pràctica d'aquests per desenvolupar les seves habilitats motrius i capacitats físiques bàsiques.

Per conèixer més d'aquest esport podeu entrar a la següent adreça