El divendres 29 de juny, dia de recollida de notes

Us recordem que tal com apareix al dossier d’inici de curs i com hem fet cada curs el dia de recollir els butlletins de notes i de final de curs és el divendres 30 de juny.

L’horari de recollida és de 9 a 12 hores. Els butlletins de notes es recolliran a les aules respectives de cada alumne/a i us la donarà el tutor/a. En el butlletí a part de les notes hi trobareu més informació important. Per exemple, en alguns cursos hi ha la recomanació de feina per a les vacances i en altres cursos és dóna la llista de material que és necessari portar al curs vinent. La recollida de notes també és un bon moment per preguntar dubtes als mestres, si és que n’hi ha, o per recollir algun material que els alumnes es puguin haver deixat oblidat a l’aula.

A partir del proper curs els alumnes de primària faran servir les bates només per activitats puntuals (plàstica, experiments...) la bata estarà tota la setmana al centre per quan calgui.

Pel que fa als alumnes d’educació infantil, la bata la portaran per totes les activitats de l’escola. Els alumnes de P4 i P5 portaran el mateix model que fins ara. Els nous alumnes de P3 poden portar el mateix model que fèiem servir fins ara o bé qualsevol altra bata però que porti gomes al coll i als punys, amb el nom en un lloc visible.