Sortida de 2n al CIm d'Àligues

Us fan por els ocells? Doncs als vostres fills sembla que no... Àguiles, mussols, falcons, voltors i molts rapinyaires més van ser visitats pels alumnes de 2n de Primària el divendres 1 de juny, al Cim de les Àguiles, a Sant Feliu de Codines.

Els nens i nenes van gaudir contemplant aquestes aus tan peculiars, descobrint les seves característiques i el seu estil de vida, així com els seus colors i els seus cants. Després de visitar-los i conèixer-los un per un, ens van reunir per una gran sorpresa: tots els ocells ens van oferir un vol ple d’energia i màgia. Gairebé tocaven els nostres caps amb les seves ales!

L’experiència va ser tot un fenomen, i les seves cares ho deien tot: il·lusió. Finalment, els monitors d’allà els van preparar una gimcana plena d’activitats relacionades amb els ocells. I, ja cansats –però entusiasmats-, vam tornar cap a l’escola amb una vivència més. No crec que l’oblidin fàcilment.