Narració compartida: Un projecte d’expressió oral

L’Escola La Caixa segueix apostant per treballar l’expressió oral de diverses maneres. Ja es va fer al segon trimestre amb el conte meteorològic i es farà aquest tercer trimestre amb la Narració compartida. Us expliquem com funciona aquesta gran activitat que fem a nivell de l’Escola.

L’activitat consisteix en inventar una narració de manera conjunta, és a dir, cada classe elabora un fragment i mica en mica es va formant una història amb cert sentit. A mesura que la història es vagi elaborant la posarem aquí a la pàgina web perquè la conegueu i al vestíbul de l’Escola.

Es faran dues narracions que seran independents. A cada narració hi participaran 8 classes. Hi haurà la narració dels petits: De P3 a 2n i la narració dels grans: De 3r a 6è. Cada classe té 3 dies per elaborar el fragment.

El dijous 27 d’abril es va fer un sorteig per determinar l’ordre de les classes per escriure el fragment de la narració. La setmana passada els primers grups van començar a elaborar el primer fragment de la narració. Aquesta setmana alguns alumnes aniran altres classes a explicar el que han escrit perquè tal que es pugui continuar la narració. Al llarg del mes de maig s’elaborarà la història i a principis de juny la podreu llegir o escoltar ja que us farem arribar la història narrada pels propis alumnes.

Estigueu atents perquè hi haurà moltes novetats durant el mes de maig i principis de juny.