Dansa Ara 2018

El passat dimarts 17 d’abril els nens i les nenes de segon vam participar en l’activitat “Dansa Ara Joan Serra” que es va fer al Palau Sant Jordi. Aquest any hem celebrat els 25 anys d’aquesta activitat engrescadora. Va ser un matí molt emocionant perquè vam ballar en dos torns quasi bé 9000 nens de 200 escoles i els nostres pares van poder venir a veure’ns.

Vam veure una coreografia dels alumnes del Conservatori Professional de Dansa de Barcelona i a continuació vam ballar diverses peces que ens havíem preparat molt bé amb la Guadalupe, la nostra mestra d’Educació Física.

El Dansa Ara és una activitat que forma part del programa Posa't en forma, que organitza l'Institut Municipal d'Esports de Barcelona amb l'ajuda de la Factoria Mascaró.

L'objectiu és que els nens i nenes aprenguin a expressar-se a través del cos i gaudeixin d’un gran espectacle de dansa on ells són els protagonistes. Els alumnes de segon donem les gràcies a la Guadalupe per haver-nos ensenyat els balls i per donar-nos la oportunitat de gaudir d’un espectacle màgic.