Celebració de la diada de Sant Jordi 2018

S’acosta la diada de Sant Jordi i com cada any l’Escola fem diverses activitats per celebrar-ho. Us ho expliquem tot seguit.

Jocs Florals

Durant tot el dia de Sant Jordi es celebren al teatre per cicles els Jocs Florals. Cada activitat està adaptada a l’edat dels alumnes. El més petits reciten poemes i canten cançons que s’han aprés i també escolten contes explicats pels mestres. Els alumnes més grans fan un concurs literari en el que hi ha diverses categories: poesia i prosa. Els textos s’han elaborat prèviament i en els Jocs Florals té lloc l’entrega de premis i la lectura dels textos guanyadors. Com que Sant Jordi aquest any cau en diumenge els Jocs Florals el farem el dilluns 23.

Padrins de lectura

El divendres 20 a la tarda els padrins i fillols es trobaran de nou després d’haver-ho fet per la Carta als Reis. En aquesta ocasió els padrins explicaran contes als seus fillols i els ajudaran a aprendre a llegir.

Conta-contes

El dilluns 23 a la tarda alguns cursos faran activitat de conta-contes. Diversos pares i mares d’alumnes voluntaris explicaran una historia als alumnes. Els cursos que fan l’activitat ja us van informar per carta per tal que conegueu que cal fer. Si voleu participar encara hi sou a temps, poseu en contacte amb el tutor/a del vostre fill/a .

Tararí Digital

Amb els treballs més destacats de Sant Jordi dels diferents cursos de l’Escola elaborem una revista. La revista és en format digital i la penjarem a la pàgina web uns dies després de Sant Jordi. Podeu consultar revistes d'anys anteriors aquí: https://issuu.com/escolacaixa

Regal de l'AMPA

El divendres 20 d'abril de 9 a 10:30 i de 16:45 a 18:00 tots els socis de l'AMPA podeu passar a recollir el llibre de Sant Jordi que us regala l'AMPA. El lloc de recollida és la porta d'extraescolars.

Paradeta de 6è

Els alumnes i les famílies de 6è han organitzat una paradeta per recollir diners per les colònies del juny. En aquest paradeta hi trobareu roses de caramel, polseres, capsetes de fusta, llibres de segona mà... La paradeta estarà situada davant de l'entrada de l'Escola.