Sortida de 2n: "Sona Bach"

El passat 11 d’abril els nens i nenes de segon van anar a l’Auditori a gaudir de l’espectacle Sona Bach.

Allà van poder fer un recorregut musical per les obres més emblemàtiques d’aquest compositor barroc arranjades en clau de blues i jazz i interpretades per instruments moderns. També van poder participar cantant algunes cançons tradicionals catalanes molt conegudes.

Va ser un espectacle visual i sonor molt interessant i els i les alumnes ho van passar molt bé, ja que els músics passaven entre el públic i podien observar els diferents instruments de molt a prop.

A més, van haver algunes sorpreses...sabeu que podem fer música amb objectes tan quotidians com una cadira o una escombra? Pregunteu als alumnes i ben segur que us ho explicaran!