Informacions sobre el Dansa Ara 2018

Com ja sabeu el pròxim dimarts 17 d’abril anirem al Palau Sant Jordi amb els nens de segon a l’activitat Dansa Ara.

Aquesta és una activitat promoguda per l’Ajuntament de Barcelona i la realitzem un gran número d’escoles així que necessita una gran organització per part de tothom per a que es desenvolupi correctament.

Us donem unes quantes premisses que ens han donat des de l’organització:

1. L’escola La Caixa participem en el primer torn de ballada així que haurem de ser al Palau Sant Jordi entre les 9.30 i 10h. Per això us demanem que aquell dia els nens arribin a l’escola a les 8.45 h per a que l’autocar pugui sortir de l’escola a les 9 en punt.
  2. Els nens hauran de vestir amb el xandall de l’escola com a totes les sortides que realitzem.
  3. Les famílies podreu arribar allà a partir de les 9.15h i us podreu seure on vulgueu a les grades. Us adjuntem un mapa on estan situades les escoles. La nostra és en el color préssec i el codi és PR21 i estem situats al centre de la pista en un extrem.
  4. L’espectacle començarà a les 10.15h i els nens començaran a ballar a les 10.40h i acabarà a les 11.15h.
  5. Us adjuntem les entrades que haureu de presentar a l’entrada. Si necessiteu més entrades només cal que les demaneu a les tutores.
  6. Us adjuntem també el full autoritzant els drets d’imatge als organitzadors del Dansa Ara. L’heu d’omplir, signar i retornar-lo als tutors abans del dia de l’activitat.
  7. Si algun familiar presenta mobilitat reduïda que s’adreci a nosaltres i li donarem la informació per on ha d’accedir al Palau Sant Jordi i on es situarà.

Qualsevol dubte podreu preguntar-nos a les mestres de segon.