Preinscripció 2018/19: Informació

Tot seguit, us donem la informació bàsica de la preinscripció pel curs vinent. Si voleu consultar tota la informació podeu trobar-la a al web del Departament d'Educació.

• Oferta inicial de places escolars: 9 d'abril de 2018
  • Presentació de sol·licituds: del 13 al 24 d'abril de 2018
  • Presentació de documentació: fins al 25 d'abril de 2018
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 3 de maig de 2018
  • Presentació de reclamacions: del 4 al 8 de maig de 2018
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 10 de maig de 2018
  • Sorteig del número de desempat: 11 de maig de 2018, a les 11 h, als serveis centrals del Departament d'Ensenyament (Via Augusta, 202, Barcelona)
  • Llista ordenada definitiva: 15 de maig de 2018
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d'ofici): del 31 de maig al 4 de juny de 2018
  • Oferta final de places escolars: 11 de juny de 2018
  • Llista d'alumnes admesos i llista d'espera: 12 de juny de 2018

Documentació identificativa

DESCARREGAR EL FORMULARI

El formulari de sol·licitud s'ha de presentar, en tots els casos, acompanyat dels documents següents:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l'alumne o alumna està en situació d'acolliment, la resolució d'acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d'estrangers comunitaris, document d'identitat del país d'origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l'alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

De forma extraordinària, les dades d'identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d'identitat, el llibre de família del país d'origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar.

Les persones que al·leguen el compliment d'un o més criteris de prioritat (específic, general o complementari) han de presentar la documentació que s'indica per a cada criteri. Veure més informació sobre els criteris.

Presentació telemàtica

Tot i que la documentació s'ha de portar presencialment, el formulari el podeu presentar telemàticament a la següent adreça:

Encara no disponible