Dimarts 3 d'abril comença el tercer trimestre

Aquest dimarts es reprenen les classes després de les vacances de Setmana Santa. El 3r trimestre començarà el 3 d’abril de març i acabarà el divendres 22 de juny. Tot seguit, us fem un resum  de les activitats destacades del trimestre:

Sortides

Al tercer trimestre, amb l’arribada del bon temps tots els cursos aprofiten per fer diverses sortides. La primera sortida de totes és aquest el dimecres 4 d'abril. De fet aquell dia marxen d'excursió els alumnes de 1r que van a la Masia de Can Cadena i els alumnes i també els alumnes de 4t que visitaran Mercabarna.

Proves de Competències Bàsiques

Els dies 8, 9 i 10 de maig, els alumnes de 6è realitzen les proves de competències bàsiques. Aquest any la prova durarà tres dies enlloc de dos ja que també es farà prova de coneixement del medi natural. També recordem els alumnes de sisè han d’estar pendents al procés de inscripció a l’Institut de secundària. De fet la preinscripció que sovint era a finals del segon trimestre aquest any serà al tercer. Concretament tindrà lloc entre el 13 i el 24 d'abril.

Jornada Intensiva

El dimarts 5 de juny comença la jornada intensiva. L’horari lectiu des d’aleshores fins al darrer dia de curs serà de 9 a 13h. Els alumnes de menjador sortiran a les 15:30.

Dies festius

El trimestre té tres dies festiu. Primer tenim dos de seguits ja que el dimarts 1 de maig és festiu i el dilluns 30 d'abril l'Escola també farà festa per així disposar del pont. L'altre dia festiu serà el dilluns 21 de maig (Segona Pasqua).

Altres

Aquest tercer trimestre també tenim la festa de Sant Jordi, l’English Day i la festa de comiat de curs. A més a més, les activitats extraescolars faran la seva festa de cloenda. Totes les novetats que vagin sortint us les oferirem a la pàgina web.

Recordatori: resguard de les notes

Aprofitem per recordar-vos que els alumnes de primària han de portar el resguard de les notes de la segona avaluació signat i l’han de lliurar al seu tutor/a.