Els alumnes de 5è fan música amb els Boomwhackers

Després de la feina feta amb les Corrandes, els alumnes de cinquè hem seguit gaudint de la música. Seguim endinsant-nos en el món de la orquestra simfònica i aprofundint en algunes obres orquestrals, tals com la simfonia.

Després d’escoltar un fragment de la simfonia número 1 de Mahler (anomenada Tità), basat en la cançó infantil Frere Jacques, hem volgut tocar aquesta música amb boomwhackers.

Aquesta activitat ha estat molt motivadora i engrescadora per a ells, ja que han vist que podem fer música no només amb els instruments clàssics sinó amb objectes diversos.

A més  és una feina de grup que el cohesiona i on podem veure que tots podem fer música i passar-ho molt bé junts només cal escoltar-nos i...gaudir!!!

Felicitats a tots els alumnes!!

Treballem amb els Boomwhackers from Escola la caixa on Vimeo.