Informació sobre la vaga (8/3/18)

Davant la convocatòria de vaga general per dijous 8 de març, us informem de com afectarà a l’escola:

ESCOLA: farà un 13% vaga total, un 13% vaga parcial (2 hores) i la resta del professorat no s’afegeix a la vaga. Com també pot ser que hi hagin famílies i alumnes que s’afegeixin al seguiment d’aquesta vaga, l’activitat acadèmica que es porti a terme aquest dia no serà la mateixa que es fa habitualment.

MENJADOR: Farà serveis mínims. Els alumnes que assisteixin al centre seran atesos pels monitors que estiguin treballant. Això afectarà al desenvolupament de les activitats programades en un dia habitual. A aquells alumnes que avisin que no venen a l’escola, se’ls hi descomptarà la part proporcional, tal com es fa un dia normal en que no assisteixen al centre.

HORARI D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS: Està previst que funcionin amb normalitat.