Els alumnes de Cicle Superior aprenen a fer murals amb l’ordinador

Durant la setmana cultural els alumnes fan activitats molt diverses. Una de les activitats típiques és fer murals que serveixin per decorar el passadissos de l’Escola.

Els murals sempre són sobre el tema escollit de la Setmana Cultural (aquest 2018 la Meteorologia) i al mateix temps serveix als alumnes per buscar informació sobre el tema, treballar-la i plasmar-la al mural. Tot el procés permet aprendre més sobre el tema i treballar diverses tècniques d’estudi com la recerca d’informació, la comparació, la relació, la síntesi...

Aquest curs hem volgut que l’activitat de fer uns murals fos una mica diferents, així que ho hem fet des de l’ordinador. Hem treballat l’aplicació Padlet. És un programa que serveix per fer murals i compartir-los tan si els volem passar a paper com si els volem posar en diverses plataformes digitals. Per parelles, els nens i les nens del Cicle Superior han escollit un tema relacionat amb la meteorologia, han buscat informació i l’han traslladat a les seves creacions Padlet.

Tot seguit us enllacem alguns dels murals fets pels alumnes:

Mural Pablo Atance i Claudia López

Mural Aran Badia i Adrià Ramírez