Un piano a l’Escola

Durant aquesta setmana hem tingut a l’Escola un piano de cua gentilesa del Concurs Internacional Maria Canals (Palau de la Música).

L’objectiu d’aquesta iniciativa era que els alumnes poguessin conèixer de ben a prop com era un piano i com funciona. El piano estava situat als porxos del pati de l’Escola, al llarg de la setmana tots els grups de l’Escola han baixat a l’hora de música a fer una sessió conduïda per un pianista del Concurs Maria Canals, el Biel. Ens va ensenyar tot sobre el piano i ens el va deixar tocar. El fet que el piano estigués al pati va permetre que a l’hora del pati els alumnes en poguessin fer ús. Al llarg de la setmana per Twitter hem compartit molt moments d’experimentació, d’aprenentatge, de descoberta... amb el piano. Si no ho heu seguit, podeu veure-ho tot accedint al timeline del nostre perfil de Twitter (Veure Twitter @escolacaixa).