Pla de Consum de la Fruita

Ja fa temps que l’Escola promou l’alimentació saludable a través dels menús i activitats de menjador i amb la inclusió del dia de la fruita un cop a la setmana.

Ara volem fer un pas més. Mantindrem el dia de la fruita (dimecres de cada setmana) on els alumnes porten fruita de casa per esmorzar, però afegirem un cop al mes la setmana de la fruita. Us expliquem tot seguit el funcionament d’aquest iniciativa que s’inclou dins del Pla de Consum de Fruita de la Generalitat de Catalunya.

El divendres anterior a la setmana de la fruita l’Escola us avisarà via carta i via web de les fruites i hortalisses que hi haurà durant la setmana. L’Escola donarà una peça de fruita per alumne tots els dies de la setmana, excepte el dimecres on cada alumne portarà la fruita que vulgui. Potser alguna setmana no es començarà en dilluns ja que cal garantir que un cop l’Escola rep la fruita es reparteix quan abans millor.

Com que a l’Escola hi ha alumnes d’edats molt diverses volem remarcar que no tots els cicles funcionaran igual. Les cartes que rebreu estaran personalitzades per cicles. Per altra banda, volem deixar clar que l’Escola vol promocionar l’hàbit de consumir fruita, però en cap cas es pretén imposar-lo. Així que aquells alumnes que no vulguin esmorzar fruita no passa res, els hi donarem la peça de fruita perquè la portin a casa i se la mengin per berenar o sopar.

Dit això, us informen de les fruites d’aquesta primera setmana:

• Dilluns 29 de gener: Plàtan
  • Dimarts 30 de gener:  Pastanaga
  • Dimecres 31 de gener: Dia de la fruita (cada alumne porta la fruita que vulgui)
  • Dijous 1 de febrer: Pera
  • Divendres 2 de febrer: Mandarina

Més endavant us anirem informant de les properes entregues de fruita.