S'acaben les obres de restauració de la façana interior

Aquest segon trimestre ha començat amb una notícia molt positiva per a l'Escola. Les obres a la façana interior que havien començat a finals del mes d'agost i que havien durat tot el primer trimestre han arribat a la seva fi.

Ara tot torna a la normalitat. Les activitats d'educació física i les activitats extraescolars es podran portar a terme sense cap limitació d'espai. I no només això és recuperen els lavabos i els vestidors que havien quedat fora de servei a causa de les obres. Així doncs, els alumnes de Cicle Superior ja poden fer servir els vestidors per canviar-se els dies que toca educació física.

L'accés de les classes cap al pati ara també es pot realitzar per la porta habitual sense necessitat de passar pel menjador com havíem de fer fins ara. A més a més, a l'hora del pati a part del lavabo els alumnes poden fer servir les fonts de la pista blava que havien quedat fora de servei. Així doncs, després de totes les mesures excepcionals, tornem a la normalitat i amb una gran millora per a l'Escola. Gràcies a tots per la paciència!