Dilluns 8 de gener comença el 2n trimestre

Després d’unes merescudes vacances de Nadal és el moment de tornar a l’Escola. El segon trimestre comença el proper dilluns 8 de gener.

El segon trimestre durarà aquest any 2 mesos i mig. El darrer dia del segon trimestre serà el divendres 23 de març, així que durarà gairebé 3 mesos. Recordem que en aquest segon trimestre tindrà com a activitat destacada la setmana cultural, que aquest curs tindrà com a centre d’interès els invents. La setmana cultural es farà del 5 al 9 de febrer. També aprofitem per recordar-vos que aquest trimestre tindrà un dia festiu: el dilluns 12 de febrer que és de lliure disposició de Centre.

Recordem els alumnes de primària han de portar el resguard de les notes de la primera avaluació signat i l’han de lliurar al seu tutor. Pel que fa als alumnes d’Educació Infantil a finals de gener rebran el butlletí de la primera avaluació ja que ells fan dues avaluacions al llarg del curs. A mitjans de febrer començarà el procés de pre-inscripció, així que les famílies dels alumnes de 6è hauran d'estar ben atentes per començar a seguir els passos per fer la sol·licitud de pre-inscripció a l'institut.

Si voleu saber més activitats d'aquest segon trimestre podeu consultar l'apartat de calendari de la pàgina web, allà hi trobareu les activitats principals que farem al llarg de tot el curs.