Darrer assaig, abans del Festival de Nadal

Aquest dimarts ha estat el darrer dia de preparació del Festival de Nadal. El dilluns els mestres van decorar el teatre per tenir ben a punt pel darrer assaig: l'Assaig General.

L'assaig general al matí. Hem començat a les 9:30 i hem intentat fer el festival tal i com serà el dia de l'estrena. A més de practicar per darrera vegada les cançons ha servit perquè els alumnes poguessin veure les actuacions dels companys d'altres cursos ja que el dia del Festival els alumnes només poden estar al teatre quan fan la seva actuació. També hem aprofitat que estàvem tots els alumnes de l'Escola junts per fer un petit homenatge als mestres que es jubilen aquest 31 de desembre són l'Ana Bedmar, el Gonça Domínguez i el José Antonio Guillén.