Ja tenim enllestida la carta als Reis!

Avui a la tarda els alumnes d’Educació Infantil de l’Escola La Caixa han fet las carta als reis. Per poder-ho fer han rebut l’ajuda dels seus padrins els alumnes més grans del Centre. Els alumnes de cinquè han ajudat als de P3 i P4i els de sisè als de P5. Un dels objectius de l’activitat és que els alumnes es relacionen i que cooperin entre ells.

L'elaboració de la carta als reis amb l’ajuda dels padrins és un activitat que portem diversos anys fent i que ha donat bon resultat. Per això no només es fa al nadal sinó que també es fa a altres activitats del curs. Les parelles (padrí – fillol) es mantenen al llarg diversos cursos.

Ara que la carta ja està feta demà dimarts serà el torn de donar-li al patge reial. A les tres de la tarda els padrins aniran a buscar els seus fillols per acompanyar-los en aquest moment tan especial. Estigueu ben atents que aquests darrers dies del primer trimestre estaran carregats de notícies.