Organització del Festival de Nadal 2017

En aquestes dates iniciem la preparació de la festa de Nadal amb la que acomiadem el primer trimestre. Amb la intenció de compartir-lo amb vosaltres i de facilitar-vos l’organització familiar, us avancem algunes informacions.

DIMECRES 20 DE DESEMBRE: CONCERT DE NADALES

Degut a l’aforament de la Sala d’Actes, el Festival es farà en tres torns.

• Familiars d’Educació Infantil (P3, P4, i P5) a les 9h.
  • Familiars de Primer, Segon i Tercer a les 11h.
  • Familiars de Quart, Cinquè i Sisè a les 15h.

Aquest dia cal que els nens i nenes vinguin mudats per l’ocasió amb:

Samarreta o camisa blanca i pantalons texans blaus (o qualsevol altre color similar) i sabates negres de P3 a 5è. Els alumnes de 6è hauran de portar una samarreta negra que no tingui dibuixos ni lletres i pantalons negres (o el més foscos possible).

ENTRADES: Es reparteixen dues entrades per família i torn.

DIJOUS 14 DE DESEMBRE de 16.30h a 17.30h. L’AMPA organitza l’intercanvi d’entrades per a aquelles famílies que no us vagi bé el torn que teniu adjudicat. Podreu accedir per la porta groga d’entrada al pati. Fins dilluns 18, si algú vol demanar si hi ha possibilitat d’intercanvi, cal que s’adreci al despatx de direcció.

Demanem si us plau que, si alguna família no pot venir o no necessita d’alguna entrada, la cedeixi al centre abans del dia 18 per tal de poder disposar de més quantitat d’entrades per fer l’intercanvi i que aquestes entrades les aprofitin d’altres famílies.

DIVENDRES 22 DE DESEMBRE

No cal portar l’esmorzar, ALIMENTART, l’empresa de menjador, ens convida a XOCOLATA AMB XURROS.

També volem recordar-vos que el 22 de desembre, darrer dia de curs del primer trimestre, l’horari serà de 9 a 13h. Per a tots els nens i nenes de l’escola.

Els alumnes que utilitzin el menjador escolar sortiran a les 15:30h. Aquest dia no hi haurà activitats extraescolars.

Un cop més agraïm la vostra col·laboració. Bones festes i ens tornem a veure el proper 8 de gener de 2018.