Infantil celebra la castanyada amb una gran festa al teatre!

El passat divendres 31 d’octubre els nens i nenes d’Educació Infantil van celebrar la tradicional festa de la castanyada.

Per celebrar la festa els alumnes d'Infantil van rebre la visita d’uns castanyers i castanyeres ben especials. Quatre alumnes del Cicle Superior van col·laborar amb aquesta festa que entusiasma als més petits. Els castanyers i castanyeres van portar les castanyes i ens van fer passar una estona ben divertida.

Per celebrar la castanyada es va fer una gran festa al teatre de l’escola on vam cantar i ballar les cançons tradicionals d’aquesta festivitat. També vam menjar castanyes. Un cop acabada la festa vam tornar a les classes, tocava tornar a casa per celebrar la castanyada amb la família.