Sortida de Cicle Superior al Delta del Llobregat

El passat dimecres 25 d’octubre el Cicle Superior va visitar el Delta del riu Llobregat, per treballar de més a la vora les característiques d’aquest espai natural.

La primera part de la sortida va ser la visita del Delta. Els 96 alumnes es van organitzar en les 4 classes que formen el Cicle Superior. Cada grup tenia un monitor que ens va acompanyar durant el recorregut i ens van explicar un munt de coses sobre el riu Llobregat, els animals i plantes que hi viuen i les activitats humanes que s'hi fan. Un dels moments més interessants de la sortida va ser l'observació amb prismàtics de les aus. Vam poder veure molts exemplars des de la caseta d'observació. Tota la informació aconseguida la vam posar en un dossier. A classe ampliarem aquest treball.

Al migdia vam anar a un parc de la ciutat del Prat de Llobregat a dinar i a jugar a una estona. Vam poder veure els avions de ben aprop ja que contínuament aterraven al Prat i abans de fer-ho passaven ben a prop d'on érem. A les 15:30 vam tornar cap a l'escola.