Comença l'activitat de piscina a 1r

El proper dijous 5 d’octubre començarà l’activitat de piscina. Normalment l’activitat s’inicia després de la reunió pares ja que aleshores expliquem bé el seu funcionament. Però degut a l’ajornament de la reunió, l’activitat de piscina començarà ja aquest dijous 5 d’octubre.

L’activitat “Ja nedo” és ofertada per l’Ajuntament de Barcelona i consisteix en gaudir de l’activitat de piscina en el Poliesportiu Júpiter. Aquesta activitat és gratuïta pels nens de primer i és obligatòria per tots els alumnes ja que forma part del currículum d’Educació Física. Així doncs fem 45 minuts de piscina i 45 minuts de classe a l’escola. Algunes de les normes de funcionament a recordar són:

1. Els nens que no puguin assistir durant tot el curs a piscina per algun motiu mèdic necessiten aportar un justificant signat pel metge.
  2. Els nens que no puguin assistir durant unes quantes sessions necessiten igualment justificant mèdic.
  3. A la piscina no pot quedar cap nen fora de l’aigua amb la mestra així que l’alumne s’ha de quedar amb l’altre grup classe a l’escola. Per tal que no es massifiqui l’altre grup classe demanem que els nens que no puguin anar a piscina i dinin fora de l’escola els vinguin a buscar els seus familiars a l’hora de pati.
  4. Els nens han de venir vestits amb el xandall de l’escola i el banyador posat des de casa. A dins de la motxilla han de portar tovallola, gorro, xancles i roba interior tot ben marcat amb el nom.  A més una bossa de plàstic per guardar la roba mullada. No és necessari gel de bany.
  5. Els nens han de saber vestir-se i desvestir-se autònomament per tal d’arribar ben puntuals a l’escola.
  6. Els dies que els hi toca piscina esmorzen a casa per tal d’evitar qualsevol tall de digestió.
  7. Els alumnes que van a dinar a casa els pares els venen a buscar a la porta del gimnàs i  els de menjador els portem a l’escola.

Recordem, que necessitem 5 pares o mares voluntaris (altres familiars també són benvinguts) que es puguin comprometre per tot el curs a ajudar en el vestidor als nens a la sortida de la piscina. Cada adult es farà càrrec d’un grup d’uns 5 nens per tal d’ajudar-los bàsicament a eixugar els cabells.