A P3 fem de castellers!

Els alumnes de P3 han estat els que han tingut un inici de curs més especial. Són els més petits i s'han hagut d'acostumar a l'Escola.

Durant els tres primers dies del curs van fer l'adaptació i estaven dividits en 3 grups de 8. A partir del quart dia de classe ja van estar tots junts. Per ajudar-los en aquesta adaptació la classe ha comptat amb més mestres. A part de la seva tutora, la Marga, i la Fina, els alumnes han tingut l'ajuda de la Mertixell i la Loli que els ha ajudat en aquests primers dies.

Ara que comencen a sentir-se ben a gust, hem començat a fer les primeres activitats i aprofitant que era la festa de la Mercè, hem aprés que en els castellers i hem fet de castellers! Mireu que amunt que hem arribat!