Recull informatiu del curs 2017/18

Aquesta dilluns a la tarda hem lliurat als alumnes del Centre el Recull Informatiu. En aquest document hi podreu trobar informació útil sobre el funcionament de l’Escola al llarg d’aquest curs: dades de contacte, calendari, normativa, autoritzacions...

El document conté tres autoritzacions. Us expliquem, tot seguit, quines són i perquè són importants.

A l’Annex hi trobareu 3 autoritzacions. Us recordem un parell de qüestions importants.

El full de comunicats d’al·lèrgies o intoleràncies només cal que el porteu les famílies que no ho teniu registrat al Centre o si hi ha canvis.

El full d’administració de medicaments cal que el conserveu per fer-vos fotocòpies per si durant el curs us trobeu amb la necessitat de fer-lo servir.

El full d’autorització de la sortida del Centre, tan sols és pels alumnes de 3r a 6è. Serveix per veure quins alumnes poden marxar sols.

És important que guardeu aquest document durant tot el curs. El podeu descarregar sempre que vulgueu de la pàgina web:

Descarrega en format PDF clickant aquí