Obres a la façana interior de l’Escola

Aquest estiu han començat les obres de restauració de la façana interior de l’Escola, és a dir, la façana que dóna al pati. L’obra no inclou la millora de les finestres.

Les obres encara no s’han acabat i continuaran bona part d’aquest primer trimestre. Per aquest motiu s’han hagut de reorganitzar algunes de les activitats que es realitzen al pati.

L’hora del pati dels alumnes d’Infantil i primària no varia, però si els espais que utilitzen. Els alumnes, baixen al pati de l’escola però tenen una part del pati que està vallada i que no poden fer servir que és l’espai més pròxim a la façana. La tanca de protecció compleix totes les mesures de seguretat perquè els alumnes puguin jugar amb tranquil·litat. L’accés al pati no el fem per la porta habitual, sinó que el fem des de la porta de menjador.

Les classes d’Educació Física es poden fer al pati amb normalitat, però els alumnes no tenen accés als vestidors. Així doncs, de manera provisional els mestres d’educació física han canviat alguna de les normes. Com que no hi ha vestidors al pati, els alumnes no porten roba de recanvi. Quan s’acabin les obres tot tornarà a la normalitat.

Les activitats extraescolars també han sofert canvis organitzatius, els monitors responsables  ja avisaran als participants de les activitats quan aquestes comencin, que serà a partir del 2 d’octubre.