Deures per l'estiu 2017

Les vacances escolars van començar el passat dijous 22 de juny i s’estendran fins al dilluns 11 de setembre.

És un període en què els alumnes descansen de l’activitat lectiva i en que poden realitzar altres activitats educatives encara que més lúdiques com són casals, campus, colònies... A vegades hi ha alumnes que part del seu temps lliure el dediquen a fer algunes activitats per no perdre la continuïtat del que han treballat al curs i fan activitats de reforç o ampliació.

Al dia de recollida de les notes els tutors us van facilitar un full amb algunes propostes de feina per a les vacances. Sempre són recomanacions i a vegades en alguns casos a part de les propostes del nivell s’han fet recomanacions específiques. Sigui com sigui la darrera paraula la teniu les famílies. Us deixem amb les diverses propostes, que comencen a partir de P5

Alumnes que acaben P5

Si voleu , podeu triar algun quadern de vacances. Per exemple:

• Quadern d'estiu 5 anys. Educació Infantil. Editorial Barcanova.
  • Vacances. Educació Infantil. 5 anys de l’editorial Cruïlla
  • Quadern d'estiu TamTam. P5. La Galera

Alumnes que acaben 1r

Llegiu força, tant en català com en castellà.

Feu algun dels quadernets que us mostrem seguidament:

• Quadern de matemàtiques 1r. PONT. Editorial Nadal. (Exercicis per preparar 2n).
  • Quadern de llengua 1r. PONT. Ed. Nadal. (Exercicis per preparar 2n). ISBN 9 788478 874460.
  • Prepara… segon. Grup Enciclopèdia Catalana. Text-Galera. ISBN 978-84-412-30149

Alumnes que acaben 2n

Us recomanem el quadern: Prepara… Tercer. Repassa els continguts clau de 2n de Primària. Grup Enciclopèdia Catalana. Text-Galera.

Per als que vulguin aprofundir en la resolució de problemes, hi ha:

• Vacaciones Santillana – 100 problemes per repassar matemàtiques, segon de primària.
  • D’un nivell més fàcil trobareu els : Quaderns Pas a Pas – Matemàtiques – nº 4, 5 i 6. Editorial Barcanova.

Alumnes que acaben 3r

Us recomanem aquestes tasques:

• Dedicar una estona a la lectura de tant en tant i realitzar alguna activitat de comprensió lectora.
  • Cal repassar les taules de forma saltejada. També les altres operacions, especialment la resta i les multiplicacions de dues xifres.
  • Fer algun petit dictat o un breu escrit per treballar ortografia i expressió escrita.

Recomanem aquests quadernets per repassar els continguts de classe:

• Quadern pont de matemàtiques 3r curs – Editorial Nadal. (ISBN: 9788478874514)
  • Quadern pont de llengua 3r curs – Editorial Nadal. (ISBN: 9788478874507)

Alumnes que acaben 4t

Llengua Catalana:

• Llegir algun llibre en català que els hi agradi.
  • Escriure alguna carta o postal a algun company o companya.
  • Per repassar recomanem el quadern:
  • Quadern Pont de Llengua 4t (Exercicis fonamentals per preparar l’entrada a 5è) Editorial Nadal  ISBN 978-84-7887-369-2

Llengua Castellana:

• Llegir algun llibre en castellà  que els hi agradi i fer un petit resum.
  • Fer un dictat setmanal d’alguna lectura. Autocorrecció

Matemàtiques:

• Repàs de les taules de multiplicar saltejades.
  • Fer cada dia dues DIVISIONS de dues xifres.
  • Recomanem el quadern: Quadern Pont de Matemàtiques (Exercicis fonamentals per preparar l’entrada a 5è) Editorial Nadal   ISBN 978-84-7887-368-5

Alumnes que acaben 5è

Quaderns de vacances:

• Quadern de vacances Cicle Superior 5è Editorial Santillana (repàs)
  • Quadern d'Estiu Cicle Superior 5è. Editorial Vicens Vives
  • Quadern d'Estiu Cicle Superior 5è. Editorial Edicions 62 Enciclopèdia Catalana

CÀLCUL i problemes:

• Col·lecció 9 SET Editorial Nadal. Nº 8 Dividir per més d'una xifra i Nº 19 Problemes : (+, - , x , i : 2 xifres)
  • Resolució de problemes 5è. Mètode DECA Editorial Santillana
  • 133 Exercicis de matemàtiques. Editorial Santillana
  • SUPERA EDUCACIÓ PRIMARIA 5è Editorial Bruño
  • QUADERNS PONT Editorial Nadal (Ampliació): Matemàtiques i Llengua catalana i castellana

COMPRENSIÓ LECTORA:

• Col·lecció Lector Editorial Nadal nº 13 al 18
  • 133 Exercicis per repassar ortografia i gramàtica 5è. Editorial Santillana

Activitats diverses al Moodle de l’Escola. Fes click aquí.

Alumnes que acaben 6è

Quaderns que recomanem:

• Exercicis fonamentals per preparar l'entrada a l'ESO. Quadern de Llengua. Editorial Nadal. Col·lecció PONT nº 6.
  • Exercicis fonamentals per preparar l'entrada a l'ESO. Quadern de Matemàtiques. Editorial Nadal. Col·lecció PONT nº 6.
  • Exercicis fonamentals per preparar l'entrada a l'ESO. Cuaderno  de Lenguaje. Editorial Nadal. Coleccion PUENTE nº 6.

Altres activitats: