El 30 de juny, dia de recollida de notes

Us recordem que tal com apareix al dossier d’inici de curs i com hem fet cada curs el dia de recollir els butlletins de notes i de final de curs és el divendres 30 de juny

L’horari de recollida és de 9 a 12 hores. Els butlletins de notes es recolliran a les aules respectives de cada alumne/a i us la donarà el tutor/a. En el butlletí a part de les notes hi trobareu més informació important. Per exemple, en alguns cursos hi ha la recomanació de feina per a les vacances i en altres cursos és dóna la llista de material que és necessari portar al curs vinent. La recollida de notes també és un bon moment per preguntar dubtes als mestres, si és que n’hi ha, o per recollir algun material que els alumnes es puguin haver deixat oblidat a l’aula.