Festa de fi de curs (2016/17)

Aquest dimecres 21 de juny ha estat el darrer dia del curs 2016/17 i hem celebrat la tradicional festa de fi de curs.

La festa ha consistit en diversos jocs repartits pel pati i per altres espais de l’escola com els porxos, el gimnàs i el menjadors. Els jocs han estat preparats i dinamitzats pels mestres amb l’ajuda dels alumnes de sisè que han viscut el seu últim dia a l'Escola d'una manera molt especial.

El dilluns 19 de juny els alumnes de sisè van dedicar bona part del matí a realitzar els cartells de les proves. El dimecres 20 de juny a les 9 del matí els mestres de la comissió de festes s'ha encarregat de posar a punt el pati per a l'activitat. A les 10 hem esmorzat i a les 10:30 hem començat la festa dels jocs. S'han fet diverses activitats d'aigua per poder suportar millor la calor que feia.

La festa ha durat fins a les 12:15. Aleshores hem cantat la cançó de comiat: "Amics per sempre". Un cop fet això els alumnes van rebre un gelat de regal. A les 13h ha estat el moment de marxar i iniciar unes merescudes vacances d'estiu.