Festa de comiat de P5

El passat divendres 16 de juny les 12h va tenir lloc la festa de P5. És un acte que pretén acomiadar l’etapa d’Educació Infantil, ja que els alumnes de P5 la deixen enrere per començar l’educació primària.

L’acte va començar amb algunes actuacions a càrrec dels alumnes. Cançons i balls que van servir per començar a animar la festa. Algunes cançons van ser fins i tot en anglès. A la segona part es van projectar alguns vídeos que recollien els moments més especials viscuts pels alumnes al llarg d’aquest tres anys. Després es va procedir al lliurament de les orles, un record per conservar al llarg de tota la vida i que serà el primer de diversos que es faran quan es vagin superant les properes etapes. Al pujar a l'escenari a recollir les orles es va aprofitar per fer una foto de grup.

Abans d’acabar els alumnes de 6è que també acomiaden una etapa i que són els seus padrins, van voler dedicar unes paraules als seus fillols. Amb música es van acomiadar de tots els assistents i van retornar cap a la classe.