Dimarts 6 de juny comença la jornada intensiva

Arribem a les darreres setmanes del curs escolar 2016/17. Els darrers dotze dies lectius l’Escola La Caixa realitzarà la jornada intensiva.

L'horari de la jornada continuada serà diferent a l'habitual, les classes es faran de 9 a 13h i no hi haurà classe per la tarda. Els alumnes que es queden a menjador plegaran a les 15:30. El primer dia que es farà aquest horari serà el dimarts 6 de juny. El darrer dia del curs serà el dimecres 21 de juny.

Organització de les sessions

Els alumnes de primària realitzaran les mateixes assignatures però la dedicació horària serà diferent. Abans del pati es faran les tres sessions que es feien al matí. Seran de 40 minuts en lloc d’una hora. El pati continuarà fent-se de 11 a 11:30. Després de pati es realitzaran les dues sessions de la tarda, que seguiran fent-se de 45 minuts. Infantil farà el mateix però amb la diferència que el pati durarà 45 minuts.

Activitats que es modifiquen durant la jornada intensiva

Val a dir que hi ha activitats puntuals que hagin de patir alguns canvis. Com ja hem comentat el servei de menjador té un horari diferent, comença a les 13h i acaba a les 15:30.

En canvi, l’activitat de piscina que fan els alumnes de 1r no canviarà d’horari ja que la realització d’aquesta activitat s’ha de coordinar amb l’horari del CEM Júpiter i no es pot modificar. A més a més, les dues darreres sessions de piscina es realitzaran les portes obertes de l’activitat de piscina, seran el dijous 8 i el dilluns 12 de juny. Després els alumnes a aquella hora farà activitat d'educació física a l'Escola.

El SEP (Suport Educatiu Personalitzat) que fan els alumnes de 2n i de 6è a les 8:30 ja no es farà durant la jornada intensiva.