Sortida de 3r a la Granja Mas Banyeres

El passat divendres 5 de maig, els alumnes i les alumnes de 3r de l’Escola La Caixa, vam anar a veure “La Granja” de Mas Banyeres a la localitat de Centelles.

Durant la visita, vam poder veure de ben a prop  diferents espècies d’animals de granja com ara ovelles, cabres, ànecs, diferents tipus de galls i gallines, porcs vietnamites, cavalls, etc.  A més, vam poder donar de menjar als galls i a la nostra amiga: la vaca Clement.

Per acabar la visita, vam anar a la muntanya a agafar insectes en un pot de vidre per poder observar-los detingudament. Finalment, i una vegada observats, els vam alliberar al seu hàbitat natural.

Ens ho vam passar d’allò més bé i vam aprendre moltes coses amb els tres monitors: l’Uri, l’Esther i l’Albert!