English day 2017

Aquest dimecres 26 d’abril a l’Escola hem fet l’English Day, una celebració escolar amb diverses activitats per treballar la llengua anglesa.

L’activitat principal ha estat el teatre en anglès. A l’escola s’ha fet tres obres de teatre en anglès per als diversos nivells. Per a P5 i Cicle Inicial s’ha fet una obra a primera hora, després del pati s’ha realitzat l’obra de Cicle Mitjà. A la tarda ha estat el torn de l’obra més llarga la de Cicle Superior. Cada obra estava adaptada al nivell de l’alumnat i a, més a més, les obres de teatre eren interactives, és a dir, comptaven amb la participació del públic. Els alumnes de p3 i P4 també han tingut la seva activitat en anglès. La mestra d’anglès de Cicle Inicial els hi ha explicat contes en anglès.

A part de les obres de teatre alguns cursos han realitzat el treball de classe de diverses assignatures en anglès. Altres activitats d’English Day es faran durant la resta de la setmana ja que en un dia a vegades no dóna temps d’acabar tota la feina.