Celebració Sant Jordi 2017

S’acosta la diada de Sant Jordi i com cada any l’Escola fem diverses activitats per celebrar-ho. Us ho expliquem tot seguit.

Jocs Florals

Durant tot el dia de Sant Jordi es celebren al teatre per cicles els Jocs Florals. Cada activitat està adaptada a l’edat dels alumnes. El més petits reciten poemes i canten cançons que s’han aprés i també escolten contes explicats pels mestres. Els alumnes més grans fan un concurs literari en el que hi ha diverses categories: poesia i prosa. Els textos s’han elaborat prèviament i en els Jocs Florals té lloc l’entrega de premis i la lectura dels textos guanyadors. Com que Sant Jordi aquest any cau en diumenge els Jocs Florals el farem el divendres 21.

Padrins de lectura

El dijous 20 a la tarda els padrins i fillols es trobaran de nou després d’haver-ho fet per la Carta als Reis. En aquesta ocasió els padrins explicaran contes als seus fillols i els ajudaran a aprendre a llegir.

Conta-contes

El divendres a la tarda alguns cursos faran activitat de conta-contes. Diversos pares i mares d’alumnes voluntaris explicaran historia als alumnes. Els cursos que facin l’activitat ja us informaran.

Tararí Digital

Amb els treballs més destacats de Sant Jordi dels diferents cursos de l’Escola elaborem una revista. La revista és en format digital i la penjarem a la pàgina web uns dies després de Sant Jordi. Podeu consultar revistes d'anys anteriors aquí: https://issuu.com/escolacaixa